Tuesday, September 21, 2010

lelaki dengn confident

ehm ni aku nk citer cikit la....kate pon aku lelaki kan.....ehm nak cakap...lelaki ni ade bnyk type...aku pon dalam katagori aku yng trsendri jugk...sesiapa yng dapt agk tu mmg power la..hahhah...lpe kan....pasal katagori aku....korng pon ade jugk kan...cme sesetengh orng sllu mnafikan realiti....but tu smue demi melindungi maruah yng hanye brtopangkan confident yng cikit....ni my opinion....tp x boleh gne pon..maruah gi pnting btol x....ok la nak citer la nie.....masalah laki ni ....aku slalu la tengok berlaku time biler nk ngn awek trutamany....mengikut servay yang aku lakukan....hampir 3/7 lelaki akn merendah kan diri mereka demi untuk memikat hati sigadis....ehm ni ade story la ni....name kawan aku ni meer...satu hari kami bermain bowling di selayang mall...bersdame adek aku...akram name ny......then tibe2...tanpa disedari...datng la...2 gadis yang agak2 ayu...main bowling kat tpi line aku.....ehm mmg x layan pon gadis nie...hahaha...ade sbb dan musabb...bkan aku rela...ok balik kes td....gurl tu mulalah mnunjukn malu2 kucing ny...dengn trsnyum sinis2 kat kawan aku si meer nie...then.. diorng pon strt la,...dari snyum naik kew perbualan..,walaupon dalm mase singkat....ni nak citer pasal kurng confident satu...lagi satu ngn over confident....setelah tamt game bowling...kitorng turun la ke supermarket giant...konon nak bli air.....sudenly....muncul la balik gadis td tu...hahahahah....si meer ni agk excited kot nk jmpew gadis tu lagi skli....so dengn kurng confident...die x brani la....ni la kes kurnrg confident....anything can happened....sbb seseorng tu haru ade kekonfidentnan diri die yng secukup ny....baru la die tidak akn di tindas atau ape2 jew la.....ok....meere pon mintak la aku tolong ...konon nak ajk g karok..yng aku ni lak trlbih konfident...so dengn slamber wawa aku....aku g la kat 2 gadis 2.....lalu aku memplawe la gadis ni"awkjom g karok....."ngn slamber adap jew.....gulr tu jawab"sory x lalau"mak kau ....berdentum hati aku...strt tudri dtik tu haati aku ni brkcai jew...2 hari...aku trpaku dngn ayt...sory x lalau......

No comments:

Post a Comment