Saturday, September 4, 2010

samapai hati

ni kisah kau la ni.......aku ade la minat sat6u mamat tu.......hahaha...name dirahsiakan....dengn kebodohan trlakmkpau...boleh lak aku g cakap aku suke die.....lagi satu.....aku ni macam orng yang xde cermin kat umh jew....mane lah sesuai aku ngn die...muke die macam dafi...muke aku..macam pak guard kat kolj je....hahahhahatp x pew la...atlees aku brani la nk bersore...x bersore po,...just inbox die jew.....tp die pon ade respon la...respon kesian kat aku...malang sungguh nasib ku.......tp sekrng die single balik...aku pulak tah la nokomen...die sroh orng left phone no kat inbox...ehm aku macam dah left je sblum ni...kalau die save mgkin kitorng boleh brkawan in real life...aku tau bkan aku yng layk tok die,,,,,,,,,ehm so x kesah....aku prlu brpegang kepade pepath...ukur baju ditangan sendri..hahahahhaha,,,btol tu...ehm lagi....status die tu.....buat uji bakat mncri pasangn..hahaha trnyate die hot guys.....so ...wht can i said is...i really like your ape th.,..hahahhaha....keep on your ouditionmy friend.....love you....hahahahahhahaha

No comments:

Post a Comment