Loading...

Monday, October 11, 2010

hati

kadang kale hati ini susuh diramal. lain yng kita cakp dri mulut lain yng hati boleh laksanakn...kalau kita selalu bermain dengn hati nescaye bnyk kedukaan y ng akan kita alami. sya menceritakan ini tanpa ada sebarng keraguan....bukan nak mngatakan bahawa saya btol atau tidak..cuma permainan hati adalah ibart bermain dengn api..ehm pada 2 3 minggu ni.hati saye amat la brtabor..mane nk pikir masalah klas, mane nk pikir masalh hati ni yng tah pape th,,,,ayik je mmbuat kn otk sy ni nk marh. ehm rase diri dipinggirkn, ehm dn macam dah xde tmpt sy nk meluh kn biler kawan yng saye sangke paling rapat disisi menjauhkn diri dari sy...yng seorng tu trus memutuskn persahabatn kami...yng seorng tu sy sendri pon x brani nak ckp ape..mungkin paras rupe mnjadi menu utame untuk ny,,bru lah kawan ny di anggp pnting. tp setakt ari ini sy masih lagi brjaye mngemudi kapal buruk ini..kemurungn hati saye ini say selimutkn dengn laptop sy....hehehhe...walau pon laptop ni bnde..sy boleh trgelak sbb tgk lawak die..dan boleh mnangiss bile tgk joviet valdivino menyanyi....ok sekian dulu untuk blog kli ini,,,daaaaa