Friday, January 14, 2011

azam baru

wah 2011 dah dtng kan....ehm so setiap manade la mnyematkn azam baru diorng...aku pon x terkecuali....so...azam aku thun..ni pon same je macam thun lepas..ade lah satu dua yng aku polish sikit seirng dengn kematngn usia aku..hahahhaha dah tue dah aku thun ni.....azam utame aku thun ni x lain dan x bukan, mestilah azam untuk berhnti merokok...alhamdulliah....berjaye jugak aku berthan...dah dekat 3 minggu aku x merokok...aku siap bg permision tu my f4 team...klo nampk aku merokok...boleh hit muke aku 1 kali stiap yng diorng nmpk....hahahaha....bapk sakit klo kene...so aku bair kn.....huhuhu..sebnr merokok ni la pling bodo..membazir, mebuang duit, membahaye kan kesihatan dan kite seolah2 menempah hari untuk mati dengn merokok....so sy mngmbil lanbkah drastik yng bijak..trus berhnti..walaupon ade kene kesan sampaingn yng agk mnyiksakan,...alhamdulillah...syukur..berjaye pade peringkt awl....k...azam kedua...yng diupgrade...klo thun lpas aku nk lagi jadi macma kanak2..tp thun ni..aku nk cube jadi ala2 dewase..huhuhuuhuh...ehm harp2 boleh la kn...sebab aku mmng suke perngai budk2 ni.....lagi thun ni...aku nk cub estudy seonuh keringt yng ade...dh x nk gagl2 dh meluat jer...gagal sebab diri sendri.so hine.....menjerit arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...k dah pulstop..ni je...lain2 azam tu aku x pikir sangt..sebab azam yng lain tu mngarut ny azam......so dengn azam baru ni aku harp aku boleh terbng ngn lagi tinggi....ha lagi satu aku lpe...azam aku nk kurus,,,hahahah..tp xde la macam lidi penyapu...just amcma kau kat gmbr besr aku tu...huhuhuhuu..ni pon same aku berusahah ngn mengeluarkn ploh yng mencurh2..hahahhaha amin..smoga kau leh back macm dulu....k..sampai sini je la blog aku kli ni......dh x thu nk tulis ape..daaaaaaaaaaaaa....sayonara

No comments:

Post a Comment