Monday, November 15, 2010

makan...makan ...makan,,,,

alo......bro and sis sakalian.....menjadi kesemestian kepada semua bloger nak isi bnde dalam blog diorng kan...hahahahha begitu juge aku..hahahahah cakap pasal makn..pade jam 1.20pm ari selase  16november ni....thun 2010......aku bapak la lapr...so aku x thu nak makan ape...huuhuhuhu bakat memasak yang kau ade i pon aku malas nk gune....but anyway selalu time kau bekerjaye dulu...biler lapar time...semua aku bli...tp sejak bergelar student ni bapak la pareh hidup ni....macam2 dugaan...kewangn  bntuk badan...hahahahaha aku pon dah nek jemu...ehm balik pasal makan tadi.....ehm biler kebulur aklu pe g......g la kat dapor tu ttgk ape yang ade...huhuhu...suprise.....ade mee sedap....hhuuhu adek aku lapar mak aku lapar...so semalam mak aku ade bli ayam...ynng quater,,,,,tu...ade g kan bab x gune...so menu aku ari ni.,,..mee sedap bersame ayam.....huhuhuuh mmng sedap...tgk la sape yang m ask...akib darmia kan.huhuhuuhuh bukan nak memuji...ramai orng pon suke masakan aku...hahahaha...tp tunggu aku buh racun dalam masakan aku,...biar diorng makan...aku thu diorng puji bab diorng makan free.....hahahahahha anyway x berniat nak singugn sesape just cakap jew....hahahahahaha...f.y.i......aku blajar cheft..tp aku rase lecture yng ajar aku tu pon..bakat lebih kurang aku jew...tp blagak nak mampos...ade lah seekor tu name chef...m la aku kasi......ajar aku ler...celebrity chef la konon...mnglabh jew....pakai ketat...hahahahahah what soever...dier still gay boy.....under me la..hahahhaha.,.k campai sini jew...tatattata

No comments:

Post a Comment