Tuesday, November 16, 2010

single and available

akum kengkawan....ni aku nak cakap pasal status single and available......hahahaha kerane ayat ni...korang tahu x...berape besar masalah terjadi......ehm kalao korang nak tahu...ayat ni macam nighgt mare tok aku....hahahahha seram kan.....ko bayng kan...persahabatan yng 7thun menjadi porak perande....huhuhuhuuh.....ehm macam silly joke but tht....it real.....meer and z meer n me...are fighting...huhuhuhuuh....but anyway evrything ynng tegang pasti akan kendur..itu kn lumrah hati manusia...tp aku pon macm dah x suke la nk kawan ngn meer...bab aku macam terlihat...kat mate die..btape bnci nye die kat aku...hahahhahaha...aku dh x thu x nak cakap pew...huhuuhuhu...tp pape pon dulu kami bahagia di status sahabat karib.......huhuhuuh...e.hm tp semua tinggal kenangan...huhuuh...bkn pe dulu aku mybe trlalu bangge kot...bab aku rase persahabatn aku ni akn kekal forever...hahahha......tp satu je aku cakp...jngn terlalu pasti  dengan ape yng korng ade ni pade mase akan datng...hahahahahhaha...ehm tp meer....aku kalo boleh aku nak sangt kite macam dulu...sbb ...bagi aku saat macam tu....paling best...walaupon ade sikit masalah bodoh dri aku...tp ko sanggup trime aku...walupon ko tahu aku ni x macam yng sepatotny.......ehm sebab bgi aku ko la antare salah sorng best friend aku.....ehm dn ko pling rapat ngn aku...ehm...tp perasaan ko aku mmng x boleh ckp pew...mybe bg ko sekarng..aku ni manusia pling ko bnci kot.....aku thu time kiter tegang....macam2 aku kutok ko.....ehm tp semua tu mmng aku x dapat kawal...bab bg aku ko mmng wat aku panas tahap fuck.....begitu juga ko...hahahahha tp klo boleh aku x nk semua ni jadi my memory terlalu awal.......sebba aku rase bnyk lagi kiter blom buat weh...hahahahah..kajn best kalau macam dulu.....semua ny hapy2......ehm kalau la mase ni boleh di terbalik kan...huhuhuhuuh

No comments:

Post a Comment